SessionSupport



De praktijkadministratie is voor veel therapeuten en coaches vaak niet erg populair. Als zelfstandig werkende wilt u de belangrijkste aandacht laten uitgaan naar het contact met uw klanten. Toch is het belangrijk om een goede administratie te voeren, die niet veel tijd kost, maar wel een overzichtelijk beeld geeft van uw (administratieve en fiscale) praktijk.
Bovendien is het erg handig om al uw klantinformatie in een bestand bij de hand te hebben: adressen, telefoonnummers, sessies, brieven, tarieven en facturen. Nooit meer zoeken in een stapel onoverzichtelijke papieren. SessionSupport biedt dit allemaal.
De belangrijkste functies binnen SessionSupport zijn de sessie-administratie en de facturering van de sessies. Daarnaast kunt u in SessionSupport ook uw praktijkuitgaven bijhouden, desgewenst voorzien van een boekhoudkundige post. Daarmee biedt SessionSupport een uitstekende basis voor uw (fiscale) boekhouding en belastingaangifte (incl. BTW-aangifte).
SessionSupport heeft geen overbodige toeters en bellen. De opmaak is functioneel en gebruikersvriendelijk, zodat u er snel mee aan de slag kunt. Na het invullen van een paar basisgegevens over de praktijk en de factuuropmaak kunt u direct aan de slag. Als de basisgegevens van uw klanten eenmaal zijn ingevoerd, kost het invoeren van een sessie en het factureren hiervan minder dan een minuut (uitgezonderd het inhoudelijke sessieverslag uiteraard).
Facturen kunt u naar wens afdrukken of (optioneel, middels een PDF-module) per e-mail aan uw klanten sturen. Met één druk op de knop kunt u voor alle openstaande sessies facturen aanmaken en deze afdrukken of e-mailen. Dat bespaart heel veel tijd!

Voor wie

SessionSupport is ontwikkeld voor therapeuten, coaches en andere hulpverleners die een zelfstandige praktijk voeren en individuele of relatiesessies geven. Het is algemeen van opzet, zodat veel verschillende professionals ermee kunnen werken.
Tegelijk biedt het veel mogelijkheden om de gegevens per individuele client/relatie aan te passen, bijvoorbeeld qua prijsstelling en factuurvermeldingen.
SessionSupport biedt tevens de mogelijkheid om, binnen dezelfde fiscale praktijk, twee verschillende factuuropmaken te hanteren. Handig voor professionals die op twee werkvelden actief zijn!

Nieuw! SessionSupport is er nu ook voor groepspraktijken, inclusief een groepsagenda. Informeer bij Sandwijk Support naar de mogelijkheden.

SessionSupport is ontwikkeld als een zelfstandig draaiend pakket voor Mac of Windows. Het wordt op een lokale computer geïnstalleerd.
Het is in de toekomst ook mogelijk om het programma in te zetten voor een groepspraktijk en het te installeren op een lokaal netwerk. Informeer bij Sandwijk Support naar de mogelijkheden.
SessionSupport wordt desgewenst helemaal gebruiksklaar voor u op uw computer geïnstalleerd, zodat u er direct mee aan de slag kan.

Prijs

Bij de aanschaf van SessionSupport heeft u recht op twee uur gratis persoonlijke online ondersteuning t.b.v. installatie en gebruik. Om deze ondersteuning te kunnen realiseren is het nodig dat u een klein gratis programma op uw computer installeert dat het ons mogelijk maakt op uw beeldscherm mee te kijken.
Als u na deze twee uur ondersteuning nog meer support wilt, dan geven we die op declaratiebasis (maar meestal is dit niet nodig).

SessionSupport kost (inclusief 2 uur support) eenmalig € 449,00 excl. BTW. Voor dit bedrag krijgt u een zelfstandig werkende applicatie met een proefversie van de (externe) PDF-module. Deze module heeft u nodig om facturen en/of sessieverslagen te kunnen e-mailen. Deze PDF-proefmodule is steeds maximaal één uur actief; hierna moet u SessionSupport herstarten om de PDF-module te heractiveren. Maar uiteraard kunt u ook de officiële PDF-module aanschaffen. Deze kost ca € 60,00. U kunt deze bestellen via Sandwijk Support.
Tussentijdse updates van SessionSupport krijgt u gratis toegestuurd.
Wanneer een upgrade (nieuwe versie van het programma) verschijnt, kunt u tegen een aantrekkelijke prijs het nieuwe programma aanschaffen.

SessionSupport biedt u
  • een adresadministratie van uw klanten
  • individuele tariefstelling per klant
  • datumregistratie van gehouden sessies
  • een sessielogboek
  • simpel factureren (stuk voor stuk, of alle openstaande sessies middels één druk op de knop)
  • meerdere factuurmodellen binnen één praktijk
  • afdrukken van facturen of per mail opsturen (PDF)
  • eenvoudige uitgavenregistratie
  • een snel overzicht over inkomsten en uitgaven, incl. BTW-gegevens, per jaar, per kwartaal en per maand
  • SessionSupport komt met een beknopte handleiding, die u hier vast kunt bekijken of downloaden.

Pasted Graphic

Pasted Graphic 1

Pasted Graphic 2